domingo, 9 de enero de 2011

Gonzalo Martin unibertsitatean

Gonzalo Martin, ikusentzunezkoan aditua, EHUn egon zen duela hilabete eskas. Telebista eta interneta uztartuz, teknologia berriak aipatuz, interneteko telebistaren garapenaz... mintzo zen hitzaldi batean.

Honek interneten abantailak azpimarratu zituen: komodoa dela, denon eskuragarri dagoela, edozein monentutan kontsumi daitekeea, mugagabea, mundu osoari irekia... Parerean, ordea, ezin da hainbesteko baliabidez gozatu.

Telebista aukeratzen du puntu fuerte bezala. Aipatzen du, telebistan ikusten den guztia interneten ere ikusi daitekeela, eta lehen esan bezala nahi den toki eta momentuan.

Zer dago bakoitzarentzat diseinatua? Desagertuko al dira telebista, irratia eta egunkaria? Nik, pertsonalki ez dut behar ordu oro disponible dagoen telebista, irrati eta egunkari bat. Ez naiz hilko serie bat galtzen badut eta ez naiz etxean hura ikusten geratuko kalera ireten bainio lehen. Azkenean teknologiak jango gaitu. Egia da, bai, abantailaz betea dagoela, baina nik ez ditut abantaila horiek nahi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario